- En promenad och en nybakad kladdkaka.

Detoxen (som förövrigt var rätt god) blev intagen före frukosten som bestod av en tallrik gröt och två hårdmackor, sen efter frukosten tog jag tag i min dagliga promenad som slutade i hela 50 minuter och jag tror aldrig att jag varit svettigare. Oplogade vägar och halt är sjukt jobbigt vid promenader. Sen kan jag säga att jag gillar RunKeeper och kommer använda den för alltid. Rekommenderar den appen.

Just ja, precis när jag kom in igen efter min promenad står det en underbart god och nybakt kladdkaka på bänken. Ni tror inte att jag är sugen? Faktiskt inte. Kan mitt sötsug verkar ha blivit mer hanterbart? Så jag skippar kladdkakan idag. Känner inte att det är värt det. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback