- Resultat på en dag?

Jag: Fan, jag vill se resultat nu nu nu !
Fia: Jag vill typ vakna 10kg lättare!
Jag: Ja, exakt, jag menar, vi har ju varit duktig i en dag, så nog borde vi vara värd det?

Synd att det inte är så enkelt med att gå ner i vikt. Men vi kämpar på, en dag i taget har vi sagt ;) Tänkte om man skulle ta sig en promenad i blåsten tillsammans med grisen innan jag sätter igång med pluggandet. I eftermiddag blir det att prova receptet på lax som jag fick av Sanna Kajava samt göra en comeback på spinningcykeln. Heja!

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Jag kan ge ett litet tips som kan vara värt att testa; jag håller på med en detox nu. Som finns att köpa på life; methodraine slim heter den. Man ska ta det innan frukost varje dag i två veckor och den rensar ut alla slaggprodukter från kroppen. Vilket gör att man tappar något kila och får slimmare kropp. I och med att den tar bort alla slaggprodukter så gör det att när man är klar med detoxen så kommer alla nyttiga ämnen tas uop bättre av kroppen och då kanske det går lättare att gå ner :) Tips bara!! :) Ps. Detoxen smakar inte gamla alger som dom flesta, den smakar typ ostark körsbärssaft :P

Postat av: AnnMary

Priset ligger runt 280 har jag för mig? :)

2012-01-03 @ 11:31:32
URL: http://annmary.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback