- Sparande och ett sundare liv.

Min födelsedag igår var en bra dag, hela dagen ut. Mös mest runt med familjen, trötta efter nyårskvällen, bakade tårta, sega vidare, fick bästa presenterna, spelade plump och fikade mest hela tiden tills jag och Niklas packade ihop våra saker och åkte tillbaka till Luleå, där jag sitter nu. Vardagen har blivit verklighet igen. Niklas jobbar och jag måste försöka mig på den älskade rapporten som ska vara inne nu i mitten på januari. Jag vill inte, vill inte, vill inte. Var finner jag motivationen?

Måste dock skriva att det känns bra med ett nytt år med nya utmaningar och nya möjligheter. När jag kom hem igår så var det dags att börja mata in pengar i min älskade spargris. Så nu har han fått i sig lite och jag har en början på en miljon. hoho. Sen till något lite tråkigare, men som måste göras! Det har ju blivit ett nytt år, min födelsedag har passerat och blivit den andra januari idag. Andra januari betyder att mitt sundare och nyttigare liv börjar. Jag har precis hoppat av vågen och har fått en hemskt insikt i hur mycket jag verkligen har gått upp. Nu har jag liksom fått det på pappeer och jag måste verkligen skärpa mig om jag nu inte vill vara med i biggest loser eller ha anna skipper hängandes i hasarna. Eller jag kanske borde söka? Nä, fy vad bittert att man låter det gå så långt. Nu jäklar ska jag ta i med hårdhandskarna och köra allt. Jag ska skärpa mig och ja ble int bitter, nejdå :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback