- En shoppingrunda.

Onsdagen har spenderats i stan. Först satt vi på kulturenshus och fixa det sista på en rapport innan vi gick ner och gjorde staden. Vi lunchade och shoppade lite smått och gått. Det blev ett bula-pannband som ska matcha min skidjacka, sen inhandla jag mig även en snygg vårjacka. Billig och bra! Så nu har jag och Elin de snyggaste jackorna in stada.höhö. Sen att inte glömma så köpte jag en ny fotboll till lilla Nelson.

Det roliga är att när jag kom hem så ställde jag ner påsarna på golvet för att kuta på toa. När jag väl sitter på dass hör jag hur det börjar prassla i påsarna och när jag kommer ut igen så sitter nelson där med bollen i munnen. Behöver jag säga att han såg överlycklig ut. Såklart var vi tvungen att dra ut på isen och test spela lite. Så bollen var nog dagens köp. Nu ska jag värma nå mat och ladda för kvällens box med Martina. Hepp hepp!

Nelson nöjd över sin boll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback