- Det vankas fest i piss-vädret.

Herre min ge vilket bajs väder, på ren svenska. Jag blir tröttare än tröttast, deppigare än deppigast och less på att det inte kan gå mot sommar och värme snart. Skippade träningen bara för att slippa gå ut i det här vädret, men kom precis på att jag ändå måste ge mig ut. Måste på systemet och inhandla kvällens dricka, för ikväll vankas det fest hos Martina. Det blir liksom en avskedsfest innan hon åker hem över sommaren. Tänka sig, hon kommer vara borta i flera månader innan man ser henne igen. Hur ska man klara sig?! Nä, vi får köra hårt ikväll och ta vara på det sista innan sommaren.

Ska även ta och försöka leta rätt på Marabou sommar då jag ändå ska på systemet.
För idag säger vädret att man får äta lite extra gotti.

Kommentarer
Postat av: martina

det kommer bli tomt utan dig <3

2012-05-05 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback