- Vassaste kniven?

Ja jisses. Jag och matte, vi är inte goda vänner. Har aldrig varit och kommer aldrig bli. Eller är det min hjärna som inte är vän med den. Skit samma. Vi håller i alla fall på med massa problemlösningar och jag har nu konstaterat att jag, Emma Olofsson, får priset i att vara sämst på detta. Som Niklas säger: dagis matte. Jajemen. Aja, jag är helt enkelt inte den vassaste kniven i lådan. Som vanligt.
 
Annars så, bara 12 dagar kvar tills det är 1 december. Tänka sig, då börjar äntligen mysteriet på greveholm! Måste ses. Men december betyder också en väldigt mysig och bra månad. Med massa julstämning, pynt, ljus, mys med nära och sånt där man tycker om. Har även bokat in en liten tripp ner till Jönköping den 11 december, sådär mitt i allt. Så då åker jag med Martina ner till hennes hemtrakter där vi ska jyra omkring i några dagar och ha allmänt mys! Hur roligt det ska bli att komma och se lite annat än den här staden. Det enda, pyttelilla, jätte läskiga problemet är att jag ska flyga hem, själv. Alldeles ensam! Brrr. Men får tänka att det är värt mödan då jag får ha ett par roliga dagar tillsammans med bästaste Martina.
 
Nu ska jag knalla iväg och göra lite annat nya, typ handla. Ska även iväg och hämta ut mitt paket med massa julprylar. Hoppas gardinerna är lika fina i verkligheten som på bild! Måste även köpa mig en celcius så man orkar med crossfiten. Måste verkligen träna hårt i veckan efter en dålig helg på mat och godisfronten. Huja! Nya och friska tag vettu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback