- En nystart.

Tänkte att jag skulle dra igång det här igen, försöka illafall. Det är väl bra? Nåja, vardagen har hunnit dra igång på riktigt och det känns faktiskt bra. Skolan är i full gång och kursen vi läser nu är faktiskt intressant och vettig, vilket kan vara rätt ovanligt om jag säger så.
 
Annars då, ja. Hunnit med gbg resa som var galet bra. Skönt att fått träffa sötaste Annikan igen som flyttat ner dit. Vi hade verkligen fullt upp hela tiden, allt ifrån fest, shopping, Liseberg, universum och häng på hotellet. Det enda jag saknade var våran efterlängtade Ullared. Vi tog oss helt enkelt inte dit utan det får ske någon annan gång ist. Sen så här jag hunnit med att inhandlat en ny telefon, nöjd som tusan. Martina har kommit hem och vi har hunnit med en massa myskvällar med gänget. Senast i helgen har vi varit i Piteå och haft det roligt. Lätt den roligaste helgen på länge! Även fått till mitt barr tack vare Camilla. Vi har gjort en ombre och ja, det blev riktigt bra. Så i korta drag rullar livet på och veckorna rusar förbi. Det enda som kvarstår är att komma igång med träningen. Vilket jag och Martina har tänkt göra idag, dock känns det som att min hals gått och blivit förkyld. Dock har jag inte riktigt vaknat ännu så vi får se framåt dagen hur halsen känna då. Hoppas! Är taggad att sätta igång att bränna fläsK.
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Du borde börja träna på fitness24seven med mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback