- Bra start på dagen

 
Idag bjuder Luleå upp från sin bästa sida och det har jag och Nelson tagit tillvara på. Härlig promenad på över en timme i strålande sol och -10. Måste ju bränna fläsk på någotvis nu då jag inte längre har något träningskort och det går faktiskt rätt bra måste jag säga. Igår kväll var jag även upp på ormberget och rastade av mina skidor, till min stora förvåning gick allt som på räls. Perfekt fäste och glid och jag matade av 7,5 km som om ingenting. Nä, där ljög jag, efteråt trodde jag att jag skulle ramla av pinnen. Men ack vilken känsla! Kändes som om jag klarade av ett vasalopp, typ så glad var jag. Tönt. 
 
Borde plugga lite idag, men finner ingen motivation till det som heter skola. Så jag funderar på vad jag istället skulle kunna hitta på. Storheden kanske behöver sig en träff. Jo just ja, angående ingenting och allt annat, thailands planeringen går verkligen framåt och det verkar som vår bästaste dektektiv Martina hittat det perfekta huset på Koh Lanta med egen liten pool och annat gottinamnam som man älskar. Så nu är vi på gång gällande detta och det känns som om det kommer ske på riktigt.
 
På tal om Thailand och stränder så hamnar man på bikini och kommer till mitt godisförbud, som även det går som på räls. Är inne på min andra vecka och ja, just nu känns det som om jag kommer förlänga det också. Det känns så bra att vara utan bara.
 
Oj, vilket positivt inlägg det här kom att bli till. Håll tillgodo som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback