-En sån där slö-slö-söndag.

 
Gårdagen hos Fia var mycket trevlig och vi tog igen en massa tid. Dock har vi insett att vi inte är så bra för varandra, varenda gång vi ses så unnar vi oss en massa. Inte bara lite, utan i stora mängder. Så igår åt vi nybaka bullar och annat fika, som sedan avrundades med en sväng på Coop där vi shoppade chips, ostbågar och cola. Fy på oss!
 
Dock har jag precis avverkat 1 timmes spinning och sedan en sväng på gymmet, så jag har inte tappat vettet helt utan jag är på gång fortfarande. Dock höll latmasken på att övervinna idag, det måste jag erkänna, men icke. Så skönt att jag övervann den även den här gången också. Just ja, nu har jag två veckors godisförbud. Kanske låter lite, men jag brukar alltid ha en dag där jag får unna mig lite gottà så det ska bli intressant hur det kommer gå. Men he ska gå. Pepp! Nä, nu ska jag kramas med min karl då han blir borta hela veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback