- Just nu leker livet!

Ja fredag igen då. Först kan jag börja med det roliga...... tadaaaa..... jag klara tentan! Matte! Vg! Vad hände där liksom!? Jag som var helt säker på omtenta. Tror hon som rätta hade glömt ta på sig glasögonen eller liknande. Men va tusan, man tackar och bockar. Så nu har man mest troligt avverka sista tentan. Vilken känsla!! Fast... Nu är jag skyldig Martina 2 celcius eftersom vi slog ett vad. Nåja, det är det värt ;) 
 
Sen har jag tagit tag i att skriva in mig på vikarieförmedlingen också. Känns bra att få komma sig ut och arbeta, speciellt då vi har en kurs på distans nu också. Vilket kan betyda att man har en hel del dötid och hemma och uggla orkar jag inte göra. Så på torsdag nästa vecka ska jag på intervju och så. Hepp.
 
Just ja, vi har planerat in en resa. Dock inte ännu, men om ett år. Till Thailand med världens bästa tjejer. Lite som en examenspresent eller vad man kan kalla det. Som en sista stund tillsammans innan livet börjar på riktigt och ett avslut av utbildningen. Kommer bli sjukt härligt och vi funderar på att hyra oss ett hus i två veckor. Super!
 
Nä fy, jag orkar knappt hålla mina armar uppe och skriva. Har nämligen varit och träna, det blev lite längre och mer än vad jag tänkt. Det blev först 45 minuter indoor walking och sen råka jag hamna på 1 timmes bodypump efter. Så nu gott folk, kommer jag inte kunna gå på några dagar/veckor. Men det är det väl värt?! Jisses så peppande det är med bra instruktörer! Har insett att jag har ett problem med hur jag ska hinna med all träning jag vill gå på. Jag vill hinna åka skidor, gå på spinning, bodypump, core, sh'bam, indoor walking, zumba, crossfit, löpning och gymmet. Men var finns tiden till allt? Vilka problem.
 
Nu äta en sen middag och sen får jag se vad fredagen har att erbjuda. Imorgon åker jag till Töre och kramar om resenärerna som kommit hem från Cran Canaria.
Världens bästa mamma och mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback