- Måsteståemotsuget

 
Idag har jag ett enormt sug efter choklad att det är galet. Nästan så att jag skulle kunna göra vad som helst för en pyttelitenlitenpytt chokladbit. Men jag ska banne mig hålla mig! Har nu klarat av två veckor utan slisk, det har inte varit lätt eftersom det varit en massa frestelser efter vägen, men jag har klarat det och ska klara ännu en vecka! 
 
Gårkvällen var trevlig med middag hos Emma med Lenita och Veronika. Maten var helt underbar! Vi satt och hade det mys och surra på innan klockan blev mycket och det var dags för sängen. Idag är det lördag, vilodag från träningen, och ikväll ska jag på hockey med mina kära. Luleå möter Skelefteå i Coop arena och det ska faktiskt bli roligt. Trevligt sällskap och allt, kan inte bli bättre. 
 
Nu ska jag och min käraste karl åka på storheden för att handla till middagen. Vi tänkte lyxa till det med bacon inlindand kyckling. Omnom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback