- Slöardag

 
Jisses amalia så seg jag är i mina ben, dom väger ton och är ömma. Så jag segar omkring här hemma och pular på med lite allt möjligt. Typ ligger i soffan och kollar på dammsugaren som vill bli rastad. Plockar och lyssnar på morgonpasset i p3. Snacka om härliga människor det där är och dom får en alltid på gott humör! 
 
Idag blir det inte många knop. Kanske blir en svängom och kolla på när folk shoppar eller något. Just ja, är ju skidor på tv snart, kanske roar mig med det? Nä, jag vet inte, det blir en dag i lugnets tecken helt enkelt. Kanske träna ikväll, får se hur det är med formen. Nu ska jag nog ta och gör mig lite mellanmål, det blir nog en typ av sorbe som Martina visa mig igår. Sjukt gott!! Lägger upp bild och recept sen eller nå. Ha dé gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk vilken tur att du har mig som hittar så goda recept ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback