- nytt år med nya möjligheter..

jösses, var ska jag börja? Hunnit med en del sen sist. I början på december blev det en trip ner till Jönköping med bästaste Martina, vi tågade ner och kors i taket så var tåget i tid hela vägen ner. Väldigt skönt må jag säga, väl där nere så blev det åka runt och säga hej och så, Martinas mamma bjöd på goda mackor och vi satt och surra där ett tag innan det bar av för att fixa våra naglar. Tog sin lilla tid då vi var tre stycken som skulle göra, men vi blev iaf riktigt nöjda och hade snyggaste nailsen i Jönköping. Dagen efter var det dags för Ullared. Hur mysigt som helst eftersom vi vaknade jätte tidigt den dagen och kikade på lucia och julkalendern samt fick uppdukat en mysig frukost av Carina. När vi väl var klar bar det av mot Ullared med julmusik som sprutade ur högtalaren på bilen. Ja väl där kände jag mig helt tokig. Jisses så stort det där stället var, jag som hade en bild av att det skulle se ut lite som ÖB. Haha. Shoppade iallafall upp några tusen kronor på stället, glad och nöjd över mina fynd.   
 
Dagarna rullade på i snabb takt och vi hade fullt upp hela tiden, det var bland annat en massa mys tillsammans med Tessan och Noah, spelkvällar med Martinas sköna familj, skratt så att man fick ont i magen, musikhjälpen-nördat framför tvn, god mat, palt hos hennes farmor, sprungit runt på stan, festat och ja, hälsat på en massa härliga människor. Sammanfattningsvis kan man säga att trippen blev mycket väl godkänd! 
 
Väl hemma i Luleå igen så har dagarna även här rusat förbi och ja, jag har inte riktigt hunnit med. Det blev jul och julafton som förövrigt var super mysig. Firade den tillsammans med mina nära och kära hemma i byn. Åt gott, såg Kalle Anka, delade ut klappar och spelade spel. Måste förövrigt varit riktigt snäll i år eftersom jag fick jätte fina julklappar! Julen passerade även den och ja, så var det helt plötsligt nyår.... Även den firades i gott sällskap. Och vipps så var jag 23 år. Snart 30 då. 
 
Så nu är det alltså år 2013, ett nytt år med nya möjligheter. Jag hoppas att det blir ett bra år, fyllt av massor med roliga äventyr. Ja, för jag vill göra och hitta på saker. Ha något att se fram emot. Nä, det blir nog bra detta. Har jag mina vänner och familj så går allt. Tack för att ni finns vid min sida! Ett hjärta till er. Sen måste jag ju som tillägga att nu går vi in på sista året med skola. I December är detta kapitlet slut och vi tar våran examen. Jag är dock kluven gällande det där med att skolan snart är över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback