- Som känt så är jag inget mattesnille!

Idag har man suttit och gjort en tenta i matte och jag är verkligen inget snille om man nu säger så. Så som förväntat gick det åt pipsvängen... Men hey, man kan inte vara bra på allt? Eller är det så man brukar säga? Sen är det ju inte bara så att jag kanske har lite svårt att tänka i mattens tecken, utan jag har ofta en tendens till att stressa upp mig vid vissa situationer, så som tenta, och det gör att jag liksom fastnar på vissa saker och sitter och nöter om dom om och om igen. Istället ska jag ha lutat mig tillbaka en stund och försökt lugna ner min hjärna. Liksom tagit allt det där i min takt istället för att stressa upp sig för att alla andra börjar se klara ut. Haha, så har det banne mig varit sen jag gick i grundskolan. Aja, var nog lite av det här också som fick mig att kugga den här gången. Nåja, ingen har väl dött av en omtenta. Kommer nog bara vara jag som kommer sitta där då eftersom det verkar som om alla andra klara den med glans.
 
Nä, just nu sitter jag och gör absolut ingenting. Jätte roligt. Har tryckt lite lax, majs och kvarg. Nom nom. Dock har jag ingen aning om vad jag ska roa mig med nu och denna kväll och ingen bil har jag så jag kan åka iväg någerst. Niklas har den och jobbar över idag så. Jo, jag vet att jag kan gå dit jag vill, men har fått världens största skavsår från min långpromenad här om dagen. haha. Så halva min fot är bandagerad. Okej, är väl lite att ta i, men är faktiskt synd om mig. Tror jag ska leka med Nelson och baka bröd med honom. Husmor som man är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback